Thursday 21 July 2011

SIMPLE DAN PROFIT MINGGU KE-3

minggu ke 3 profit
                                                                                                          
syukur alhamdulillah, walaupun minggu ni agak slow pergerakannya tapi ada jugak signal2 strong yang menghasilkan pip banyak, jadi dengan menggunakan teknik ni kita akan dapat juga pip dan profit yang mantap, insya allah selagi termampu saya akan bantu anda untuk menggunakan teknik ini dengan betul dan proftit...sebagaimana yang saya beritahu kita perlu sabar dan kita akan dapat manfaatnya dan profit yang mantap..hanya trade pada strong signal sahaja...sabar!sabar!sabar! hasilnya pasti lumayan,

seperti yang saya katakan kita hanya target 500pip minimum untuk sebulan dengan lot 0.2 maka kita akan dapat 100% keuntungan dari modal kita pada setiap bulan, tapi memandangkan bulan ini pipnya lebih maka lebih lah kita dapat hasilnya, tapi average sebulan pip biasanya 1000pip ke atas, terpulang pada kita untuk cuti awal atau teruskan trade....mari kata simplekan cara trade dan maximum kan pendaptan anda...

entry seterusnya saya akan tulis berkenaan bagaimana untuk kita berkira2 menjadi jutawan dalam masa 8 bulan dengan menggunakan teknik ini dengan hanya 500pip sahaja sebulan secara konsisten...insya allah jumpa anda lagi, saya cuti trade awal minggu ni kerana dalam hanya 1 ke 2 hari saya bakal dapat anak yang ke-3 :-)

1 comment:

BUKA AKAUN INSTA FOREX DI SINI, BONUS 30% DAN SUPPORT POWER TURBO DARI ADMIN

InstaForex